Гофра глушника в автомобілі ― це еластичне з'єднання вихлопної системи. Гофра з'єднує двигун з глушником, і зовні вона схожа на багатошарову сітку. Головна функція гофри ― амортизація між глушником і вібруючим двигуном. Гофра герметична, може згинатися, стискуватися і розтягуватися ― до певних меж. Існую два види гофр. Гофра з двома обплетенням застосовується в автомобілях з бензиновим двигуном. Внутрішня оздоблення гофри захищає внутрішню поверхню гофри від деформацій, а міцна зовнішня оздоблення допомагає уникнути занадто сильних стиснень і коливань, які можуть призвести до поломки гофри. Гофра з трьома обплетенням застосовується в автомобілях і з бензиновим і дизельним двигуном. Додаткова внутрішня оздоблення, виготовлена з гнучкої труби, робить гофру більш жорсткою і міцною. Незважаючи на високу ступінь міцності і надійності, гофра виходить з ладу частіше, ніж інші деталі вихлопної системи і є найбільш вразливою частиною глушника. Найчастіше вона отримує пошкодження із-за механічних впливів, таких, як удари об металеві перешкоди, камені та інші тверді предмети. Також гофра може зіпсуватися через незадовільний стан коробки передач і подушок двигуна, зайвого розтягування або неправильного демонтажу глушника (найчастіше при від'єднанні труби глушника автомобіля). Негативно позначається на роботі гофри і засмічення каталізатора. Відпрацьовані вихлопні гази проривають гофру і проникають в салон автомобіля, що негативно позначається на здоров'ї.